Crystal Cleaner Green – czyszczenie w zgodzie z naturą
W 2018 r. firma Carpet Cleaner Industries CCI GmbH wprowadziła na rynek innowacyjną serię aktywatorów Crystal Cleaner, w tym Crystal Green ekologiczny prespray do dywanów. Tym samym znacznie wzbogaciła swoją ofertę produktów do profesjonalnego czyszczenia wykładzin dywanowych rozszerzając przy okazji możliwości wykorzystania oferowanych szorowarek walcowych. Podobnie jak inne produkty firmy, każdy prespray do wykładzin cechuje się najwyższą jakością. Dlatego cieszy się ogromną popularnością wśród użytkowników na całym świecie. Z pewnością produkt spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających Klientów!
Crystal Cleaner Green to szczególny prespray do dywanów, który doskonale radzi sobie z trudnymi zabrudzeniami. Przede wszystkim jest jednak stworzony na bazie bezpiecznych składników i może być stosowany w nawet najbardziej wrażliwych ekologicznie miejscach. To specjalistyczny produkt bez środków powierzchniowo-czynnych do czyszczenia dywanów i wykładzin dywanowych charakteryzujących się średnimi, a także mocniejszymi zabrudzeniami.
Zakres wykorzystania
Aktywator Crystal Cleaner Green przeznaczony jest do czyszczenia dywanów i wykładzin dywanowych na sucho jedną z dwóch metod:
- metodą kapsułkowania (czyszczenie doraźne), jako środek czyszczący samodzielnie;
- metodą proszkową (czyszczenie dogłębne), jako środek wspomagający proszek Carpet Cleaner.
Cechy charakterystyczne
Odpowiednie rozcieńczenie
Przystępując do pracy z aktywatorem Crystal Cleaner Green należy pamiętać, że jest to produkt wysokoskoncentrowany. Przestrzeganie odpowiednich proporcji rozcieńczania preparatu zagwarantuje optymalną skuteczność, jak również zapewni maksymalną satysfakcję kosztową. Ekologiczny prespray do wykładzin Crystal Cleaner Green należy rozcieńczać w stosunku 1:20.
Prespray do dywanów – dostępne pojemności
Crystal Green ekologiczny prespray do dywanów, podobnie jak pozostałe aktywatory firmy Carpet Cleaner, dostarczany jest w dwóch rodzajach opakowań. Dlatego użytkownik ma wybór zakupu produktu w bardziej odpowiadającej mu ilości, w zależności od aktualnych potrzeb.